Har hänt mycket

Ja på sista tiden har det ju hänt mycket får man väl säga. Min mormor gick bort, förvisso över 90 men det är alltid tråkigt då nära och kära går bort. Hade jag nu haft en kristlig tro hade jag nog undrat vad de skulle med både Jacko och mormor samma år. Jo det är klart, mormor tyckte om att sjunga. Men det visste väl inte Micke om?
Ja så nu denna helg var det då begravning med tågresa upp till jämtland.
Mötte en helt otrolig människa på väg upp. En kvinna runt det 23, jobbade otroligt men faschinerande nog med grävmaskiner och dyl. Jättetrevlig att prata med, hon skulle på bröllop och jag begravning. Ett par av livets två ytterligheter.
Någonstans hoppas jag väl att få träffa denna människa igen. Jag diggar verkligen speciella människor.
Dikk Bluball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0