Allt om Dikk möjligt och lite...

Rackarn så gla denna fullblodsdåre blir då han förstår att han är saknad. Har ju som sagt varit lite lat i sommar, men vad fan?! I denna värme är väl det förståligt. Så här kommer nu ett inlägg i äkta Dik Bluball anda. Har aldeless jusst sms;at med en nagelstudio och pratat lite om att "göra" rubbet av någlar. Tår och fingrar. Sedan tänkte jag, Hmmm jag är ju för fan en ROCKER så rött lack blir fel nu när 80 talet sedan länge är över och glömt. Så vad tror ni om svart??
Ett vintips kommer inom kort, Minuty tänkte herr Bluball ta upp. Lite Rosé så här inför nästa vår och sommar. Gymmet kom förhoppningsvis igång idag på hårdaste allvar tillsammans med morgonpromenad 0430 på vardagsmorgnarna. Så hah!!! Dikk kommer om möjligt va ännu sexigare och jävligare nästa sommar. Plus att ni får hålla utkik på konserter efter svartmålade mansnaglar. Kom fram och hälsa. Bluball kramas och bjuder vid behov och tillgåg på ett järn. Nä inte järnet jag har i grenen utan det i flaskan. Det i grenen får man nog be snällt om att bli bjuden på. He he. The smuts ska väl också komma. Förhoppningsvis har jag haft lite jävulskap för mig i sommar, måste bara fråga de som minns först.
Puss ya all, Dikk Bluball.

Kommentarer
Postat av: Ackelina ♥

Sv; ibland är det väldigt skönt

2010-08-22 @ 20:15:22
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0