Utmanad!!!

Jag blev utmanad av Emelie

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

SEX saker ni inte visste om mig.
1, Jag har tävlat i orientering i unga år.
2, Jag har fler än tre krämer i min neccesär och tycker att kroppslig skötsel skulle man ha kommit underfund med tidigare.
3, Min oskuld flög utan gummi då jag nästan var 15.
4, Jag ser positiva saker i porr och stripp.
5, Det är absolut inte bara sex i mitt huvud. Fast jag vet att många av er tror det.
6, Härligaste punkten. Jag har än så länge ingen tattuering.

Jag utmanar: Sex nya härliga människor. Hoppas du är en av dem.


Kommentarer
Postat av: Girly

haha hoppas du får en bra dag:)

2010-07-03 @ 08:55:35
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0