Wine and dine....

Hmm jag funderar lite på detta med att datea eller "dejta". I USA säger man ju Wine and dine and hopefuly sixtynine. Så min fundering är lite: Finns där en form av gräns som gör att DÄR nu kommer han att få ligga ikväll. Har kvinnor t,ex bestämt sig innan om hon ska sära dem eller inte? Hon kan ju "vaxa" och stöka och på med dyra sexiga undisar. Visst känna sig sexig och allt. Men är det då inte bekvämare att ha bekväma undisar och byta den dan nupperiet ska fram. En regelrätt dejt för dig, när tar du fram din maskin????? Själv måste jag säga att eftersom jag såå stort står för mitt stånd och jag är på dejt. Om kvinnan visar tecken på att hon verkligen vill, ja då är jag ett säkert kort.
Puss ya

Kommentarer
Postat av: Girly

ha ha du är knäpp;P



Nja tror tjejer liksom killar är väldigt olika från person till person.

Vilken är din sommar favortihit? länka gärna kram Girly

2010-06-08 @ 08:56:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: daaniela

- ja så är det ju!

2010-06-08 @ 10:35:04
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0