Detaljer

Sa ju att jag skulle berätta lite mer om presenterna och det jag köpte till mig själv. Appropå just det, jag har ytterligare en idol. He he. Köpte boken: Min natt med Martini. Av Carolina Gynning, många kommer säkert att spy galla på mig men vilken personlighet. Att hon målar och är sig själv ut i fingerspetsarna tycker jag är läckert. Så nu heter mina idoler Tommy Lee och Carolina Gynning.

Åter till gåvorna, spikmattan. Wow vilken upplevelse. Kom ni ihåg då man var ung, man hade just penetrerat för första gången. Man kände allt det sköna och värmen. Sedan gjorde det på gränsen till ont osså skrek man ut. Kanske både av njutning och lite över smärtan och vad det var som hände. Ungefär så känns det. Det börgar med smärta, på gränsen till TA BORT!!!
Men sedan börgar det pulsera och bli varmt, mmm. Vilken njutning. Här hemma har helt klart fötts en ny anledning till njutning.


Vidare så har jag ju köpt lite saker, ja egentligen bara för att skämma bort mig själv, njuta och må bra. Jag köpte ju en lite exclusiv ansiktskräm och rengöring i samma serie. Kändes riktigt bra att använda. En glasfil hamnade också i mitt badrumsskåp. Det var en enormt bra investering. Aldrig mer att jag klipper en nagel på mina fingrar


Ja jag kommer på allt eftersom jag skriver om mer saker jag måste berätta om. Bl,a en Choklad som är hur nyttig som helst. Många som ätit av den har med chokladens hjälp gått ned i vikt. Men det tar vi ju lite senare. Här nere syns lite av mina naglar. Visst jag är nybörjare men nöjd med resultatet. He he, lite kul att man kan använda lite såna här produkter nu i ett sånt unisex eller metrosexuellt samhälle som vi lever i.

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi ok :D

2009-08-07 @ 16:46:12
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: smini'

åh,vi ska kanske också köpa spikmatta!:)

me tkr inte du det gör ont?

2009-08-08 @ 12:42:05
URL: http://sminis.blogg.se/
Postat av: Laila

haha =) Vad har du gjort idag? :P



2009-08-08 @ 20:35:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0