Fest

Jepp ikväll blir det lite fest. Grilla och dricka någon eller några Jämtlands president. Såå gott öl. Har dessutom vunnit priser flera år i rad. Ett öl jag varmt rekomenderar. Ja för öldrickare då. Har en känsla av att jag i framtiden bjuder på något drinktips också då jag har köpt en drinkbok. Kan iofs tjuvstarta lite med en drink jag gillar. Nikki Sixx heter den. (Passande för ett mötley-fan) Man tar ett Longdrink glass, häller i 4 eller 6 cl Jack Daniels (Nikkis favorit innan han blev "ren") häller sedan i till toppen med Sprite. Kläm sedan i två limeklyftor. Smakar smaskens.
Drick med förstånd, Dikk Bluball.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den drinken lät god ;D

2009-08-15 @ 16:48:09
URL: http://lmsp.blogg.se/
Postat av: Laila

Okeey =) Jag är påväg till Ikea tänkte köpa en hallgarderob.. Vad gör du själv sötnos? :D

2009-08-15 @ 18:34:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0