Mini micro macro

Köpte ju ny dator som sagt. En mini pc blev det. Mycket behändig, men lite ovan vid storleken. Storleken har ju ingen betydelse ljuger många kvinnor, men visst har den det. Vad gäller storleken på datorn så vänjer man sig väl. Just nu känns det lite ovant. Vad som ändå överraskar är ju att den räcker långt. Vad använder du som läser för typ av dator? Stor liten lap eller stationär. Choklad lovade jag ju också. Jag tänker hålla mitt ord men bjuda på lite bilder till. Så till dess att jag räknat ut hur mitt bildkort passar i datorn får ni varsågord att vänta.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

nawh så kul :) Jag har varit och grillat hos pappa fast nu ska jag sova!! är jättesuperduper trött :P =) Hörs imorgon? =) puss!

2009-08-15 @ 02:05:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja såklart har jag smakat alla sorterna! Men jag gillar fläder och svartvinbär bäst men alla är goda =) Vill ha hela kylen full!!

2009-08-15 @ 10:34:49
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo alla smaker har en egen sammansättning av speciella vitaminer!

Tack att du tycker den var fin =) Jag har alltid vart faschinerad av motivet och haft kläder ed det som liten. Han symoliserar ngot väldigt fint som jag tar skydd genom. Känner en styrka i hans budkap att jag kan klara allt jag drömmer om!

2009-08-15 @ 10:46:49
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0