Presenter mm

Tjoo nu är man tebaks hemma. Visst fick jag många både snygga och praktiska saker. En spikmatta, härlig. Den ska jag berätta mer om senare. En massage "apparat" för hårbottnen, jag säger bara Mmmmmmmm.
Vitlöksförvaring med mycket smarta tillbehör. Tre olika sortes wiskey, hör väl lite till då man fyller hela tiden, eller jag menar jämt. En tröja som var lite speciell då jag hade en lika dan då jag var mycket mindre.
Sedan köpte jag till mig själv en nagelfil i glas, aldrig mer ska jag klippa en nagel på mina fingrar. Vet inte, finns det de som filar till sina tånaglar också? En ansiktskräm med tillhörande tvätt som var otroligt härlig.
Nu säger jag tjoho, önskar en ljuv dag, så återkommer jag med mer detaljer. Är det något spec ni vill läsa mer om så hojta till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevliga presenter ;D

2009-08-06 @ 11:08:44
URL: http://lmsp.blogg.se/
Postat av: Laila

haha tack! fick svininfluensan från alanya men annars var det skitkul =) vad gör du då?

2009-08-06 @ 13:48:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Emma

När jag kollade sist så kostar det så mkt :S



Hej vännen!

ledsen att jag inte har svarat på din kommentar tidigare. Har varit i Sundsvall för att träffa en vän men hon var hemma och kom aldrig. Så jävla tyspiskt henne. Men men hihi. Vad har du gjort idag då? allt bra? =)



Puss

2009-08-06 @ 22:46:13
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0