Semester slut.

Ja nu var det då vardag, Måndag och allt vad ickesemester innebär. Nu har jag bara tio månader kvar till semestern. Jobbet känndes väl rätt ok nu efter ledigheten. Sedan blev det ju mer rutin så nu kommer man igång med träningen. Målet är väl att se mer fit ut. Får väl se om jag kanske kan bjuda på lite bilder då och då. Ja så får man ju se då om kroppen sitter där till nästa semester.
En härlig känsla med att träna är ju att under tiden man står där och sliter, så rinner riktigt svetten av en. Sen när man kommer hem, ställer sig i duschen. Då känner man hur testosteronet strömma till. Skillnaden från förr då jag tränade är att jag inte äter några tillskott nu. Får väl se om det blir lite extra protein framöver. Har någon kanske tips på bra protein?
Dikk Bluball.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

tack :D jag ska kolla film snart, haft en bra dag idag då? =)

2009-08-17 @ 23:59:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0