Vem är Dikk Bluball

Kanske många som funderar lite runt karaktären Dikk Bluball. Ja jag får försöka berätta lite. Är det sedan något ni undrar vidare om, så fråga. Vidare svar kommer isåfall att kunna läsas under rubrikerna Vem är Dikk...

Jag är nyss fyllda fyrtio. många vänner tycker nog att jag båder ser och beter mig yngre ut.
Namnet Dikk Bluball kommer från någon sådan grej då man fick ett porrfilmsnamn.
Bloggen startades som om att jag var porrskådis. Nu mera skrivs den mer seriöst med ett kvarvarande roligt namn.
Jag jobbar som plåtslagare och bilar är väl ett stort intresse.
Ärn inte någon sportfåne, men tränar en del själv för att försöka bevara någon form av skönhet.
Musik som jag gillar är framförallt lite hårdare och gärna Mötley Crue.
Filmer jag gillar är olika, finns så mycket som är bra. Men ingen specifik genre som betyder mer.

Ja är det vidare något ni undrar så var inte rädda att fråga. Dikk Bluball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0