Svaren kommer här...

Din rackare!!! Detta var roligt. Ni har gett mig roliga frågor. Jag hoppas att svaren är som förväntat. De är då ärliga om än med en liten glimt i ögat ibland. Så ni som inte hunnit ställa er fråga, kör hårt, finns det fler i morgon förmiddag. Så vad väntar vi på, let´s Rock´n roll.


Dikk Bluball.

Kommer du ihåg ditt första sexminne?
Jo visst gör jag det, jag var nog 14 eller 15. Minns att kondomer inte tillhörde mina favoritsaker. Lärde mig senare att problemet berodde på storleken (positivt tänkt) och inte ovana.
Vad äter du helst, kräftor eller tomtegröt?
Ja du. Rätt av blir det nog kräftor. Ska jag äta nissegröt får det vara kall. Smakar som risifruttan. Nä jag har inte smakat på Pernilla Viberg (tackar inte nej) utan jag menar mellanmålsfrukten.
Föreddrar du silikon eller äkta bröst?
Motfråga: Får jag slicka klämma och smeka? (Ja) Då spelar det ingen roll. Men om frågan rör rent utseendemässigt. Ja då finns det i mina ögon inget rätt eller fel. Sedan går ju allt överdriva till osmaklighet. Men vad fan jag är man, älskar tuttar.
Föredrar du smala eller mulliga tjejer?
Visst ser jag en smal tjej lättare än en mullig på gatan. Men vi dricker inte öl för att flaskan är fin. De flesta kvinnor har i mina ögon något att bjuda på. Rent praktiskt är det ju lättare att gå ner på en smal kvinna. Men vadå, jag är fortfarande man.
Vilken sexställning är din favorit?
Wow, ja jag är glad och kåt i alla vinklar. Men visst ringer bakifrån och avriden-klockan lite högre än andra sexklockor. Men ni män som läser detta, nästa gång en kvinna ber om att bli tagen bakifrån. Fundera då under tiden på om den ställningen kan va en variant på männens påse över huvudet. He he he. Fast för kvinnan då, hon slipper ju se mannen.
Har du någon pojkvän/flickvän?
Bara flickvänner, jag är ju man.
 
Hur gammal är du?
Fyrtio, nu reagerar säkert många: Öööääee, vad gör du här? Gubbe som bloggar. Ja du om du tänker så, så måste jag upplysa att trots idogt letande hittade jag ingen åldersgräns.
Föredrar du Hollywood eller Stockholm?
Hollywood. Why?? För att där finns verkligen större möjligheter till att tjäna roligt stora pengar på de mest konstiga sätt. Jag älskar pengar likt nakna kvinnor, he he. Än en gång, jag är man och ärlig.
Föredrar du glass eller godis?
Då får det nog bli glass. Är inte alls någon stor godiskung. Tycker att saker som är för söta är lite äckliga. Fast jag e ju söt.
Föredrar du sex eller onani?
He he he. Kul fråga. Föredrar du öl eller tomglas? Gå runt och bära på tio tomflaskor är ju ingen fest. Men tyvärr, visst måste man krama skinnskruven ibland. Men sex är ju att föredra. Man är ju man och vill jämt. Nä jag kan inte jämt, men jag gör mitt bästa för att min partner ska tycka att jag vill för mycket.
Föredrar du vinter eller sommar?
Älskar njutning, sommar är njutning långt mycket mer än vinter trots att snö kan va mysigt.  Mmm sol, kvinnor, finsprit, blåsjobb. He he kan det bli bättre.
Vad gör du på fritiden?
Jag försöker att hålla mig i trim. Tränar ca fyra dagar i veckan. Spinning box styrka och en MASSA sex. He he he. Men jag får en fiiin mage.
Vilket är det konstigaste ställe du haft sex på?
Konstigt och konstigt. Förutom vart års G,P,P så får jag säga vardagsrummet. Karatefull på golvet mellan bord och tv. Inget konstigt?? Jo om ni lägger till att xx antal personer tittade på tv. He he.
Har du en blå pung?
Ha ha. Mitt namn ja. Taget från en sida där man fick ett eget porrskådis namn. Men visst får jag förspelet och inget annat, då känns pungen jävligt blå.
Ditt längsta förhållande?
Hmm fan nu måste man ju använda det stora huvudet. Men nio år eller något. Avis?
Vad är det bästa med sex du vet?
Jag skulle kunna svara som en MAN och säga avsugningar. Men jag säger njutningen. För jag tycker att för mig är det en enorm njutning både att vara passiv och aktiv. Sedan visst ytterligheter som penetration utlösning ljud osv. Nä tjohoo nu blir jag ju sugen, över till nästa fråga.
Hur tycker du att en trogen tjej ska vara?
Lång, brunett gärna stora bröst. He he nä skämt å sido. En trogen tjej tycker jag ska dra gränsen vid att byta kroppsvätskor. En puss (beror iofs lite på) eller kram är ingen fara. Sedan får man ju förståss se lite till varför och allt det där. Men över lag, inga kroppsvätskor.
Vad tycker du om otrohet?
Det är dåligt. Sedan är det ju så att i många fall beror ju otrohet på att det man har saknar något. Kan va allt ifrån att prata till sex. Så kvinna eller man, Sätt på din partner, lyssna och ge. Vissa kanske tycker att jag tänker för mkt som en man, men när det kommer till otrohet anser jag både män och kvinnor vara djur, djur har instinkter och behov som måste mättas.
Vad är din hemadress?
Hihi. Ja antingen så vill läsaren göra mig illa eller så är jag lite poppis. Om läsaren som skrev detta önskar en personligare kontakt, så lovar jag att jag skall se hur vi kan lösa det. Adressen i övrigt. I skogen med hund som vaktar mig.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Fan vad cool du är :D

2009-12-29 @ 21:07:08
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack så mycket :p

2009-12-29 @ 21:33:53
URL: http://m1kaelas.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Gillar svaren :)

2009-12-29 @ 21:47:03
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: E

Roligt med det '' i ksolgen med en hund '' x3

2009-12-29 @ 21:51:16
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: mysaan

hellou =)

hur äe det med dig då, ?§



brunettmysaan.blogg.se §

kom in i värmen & kommentera §

2009-12-29 @ 22:21:17
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/
Postat av: Madicken

Haha tack du :*

2009-12-29 @ 22:34:58
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: mysaan

hellou =)

hur äe det med dig då, ?§



brunettmysaan.blogg.se §

kom in i värmen & kommentera §

2009-12-29 @ 22:45:09
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/
Postat av: Madicken

Japp :D Gazol ;)

2009-12-29 @ 22:45:39
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: mysaan

ahah §

2009-12-29 @ 22:46:12
URL: http://brunettmysaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ookej tack :) har börjat komma igång nu, har inte varit så aktiv förut,

2009-12-29 @ 23:38:17
URL: http://m1kaelas.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Haha "har du flickvän eller pojkvän?" Har bara flickvänner, är ju man... Haha nu får du alla bögar på dig du :p.

2009-12-29 @ 23:43:13
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hahahhaha kul läsning.. AS HELL!

2009-12-30 @ 12:45:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0