Tigern och jag...

När jag var i 20 årsåldern så minns jag att jag gav bort min S,K svarta bok. I mångt och mycket hade jag väl listat mina 20 bästa bilar, krogar, öl, hål, kompisar osv. Viktigast av allt var nog min lista över hålen. Mina kompisar försökte alltid att kika för att se vilka brudar som var värda att "sätta".
I morse fick jag ett mess av en kompis. Där framgick att Mr woods nu släppt en DVD med samma pricip. Faan fick inte Dikk va ensam om att lista sina hål? Inte för att jag tror jag skulle ha någon chans att träffa Elin. Skulle jag iofs göra det. Så är ju begreppet ligga inte långt borta. Men hon är väl så bevakad, så det är väl alltid någon som ser oss. Lite förbannad läste jag ju vidare, då jag slutligen förstod att Tigern listade golfhål. Phuu.
Han kanske inte har varit otrogen ändå??

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är nog julen :) man har inte tid med bloggen eller kommentarer lika mkt. sorry :)



haft det bra då?

2009-12-25 @ 16:33:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0