Let´s dance.

Hård tävling den. Men väldigt underhållande tv. Igår åkte ju stackars Bella ur, inte för att hon hörde till mina personliga favoriter. Mina favoriter? Ja de kan jag berätta om lite längre fram.
Tycker att årets upplaga är en härlig blandning deltagare. Lite extremister åt alla sina olika håll. Men det medför ju bara bättre underhållning. Han livsnjutaren är ju härlig med sin champagne och klass och stil på sitt eget lilla sätt.
Den starke har ju haft en enorm tur vad gäller partner. På något vis känns de som klippt och skurna för varandra.
Så har vi ju Allas vår Bagge, vilken utstrålning vilken kvinnlighet. Och igår fick vi ju se en riktig godbit i rutan, men enligt mig på ett positivt sätt.

Kommentarer
Postat av: niki

Okeej

2009-01-24 @ 17:09:24
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0