Vad använder jag på min kropp?

Ja vadå tänker ni väl. Men jag menar att för att hålla sig i trim tränar man ju inte bara.
Jag personligen kör en skrubb faktiskt i mitt ansikte ca en gång per vecka. Vad för skrubb? Jo en som heter Moea Sugar scrub, ja jusst nu då. På kroppen kör jag just nu med niveas body Rich caring milk. En mycket skön lotion tycker jag, för att vara så billig. Det finns även andra produkter i min vardag som behandlar min kropp. Men det spar vi på en stund.

Bara för att jag nu tar hand om mig så är det inte så att jag är homosexuell eller extra fjollig. Inget fel iofs att vara homosexuell, men vissa har ju lite fördomar. Pratade med en väninna en gång om just detta fenomen att ta hand om sin kropp. Hon tyckte bara det var sexigt att en man brydde sig. Så på sätt och vis ångrar man sig lite att man inte började tidigare. 
Så där ja, nu blir det lite av en Cliff hanger tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0