Hitting 40

Wow nu är det dags (snart) att fylla fyrtio. Ja fast jag har minsann fått höra att jag inte ser ut eller beter mig som så gammal. Var iväg idag och inhandlade en ny "privat" resväska. Jag far ju nämligen norrut för att fira min 25 årsdag, ja ok då 40. Så med väskan är jag jättenöjd, sitter mest och funderar på om jag skulle ha tagit den lilla till också. Passar ju utmärkt som nessesär. Eller om man bara ska åka bort en dag eller dyl. Ja jag får se imorn hur jag gör. Vore ju coolt att ha väskan komplett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åldern är mental, inte fysisk ;)

vad tycker du om hm's senaste höstkollektion för inredningen? har gjort ett inlägg om det på bloggen. kram

2009-07-27 @ 13:34:12
URL: http://lmsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0