Rak Rakare Rakad

Läste en liten. Eller rättare sagt hörde på radion ang rakning och män. Det är ju allmänt kännt att vi män rakar nog inte bara skägget idag. Debatten har gått varm. Har väl också i mångt och mycket handlat om huruvida vi tar bort könshår eller ej. Om kvinnor gillar eller inte. Det som de nu pratade om var väl förutom just skrev också lite rakning vaxning i allmänhet. Om vi rakade oss under armar osv. Då börga jag fundera, vad är egentligen på riktigt önskvärt att vi män har och inte har rakat. Låt oss säga så här: Du som kvinna tänker dig in i att du spontant möter en man som du på tidigt stadium ska se utan kläder. Var sitter håret du tycker är blä, och var tycker du det bara måste vara kvar?
Är det egentligen ok med en man som rakat ben bringa armhålor och kön, ja i princip allt då?

Kommentarer
Postat av: laila

Ja självklart, men mellan pest eller kolon så hellre smal :P

Jag la precis ut ett smal-tips på bloggen :)

2009-07-16 @ 11:31:04
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än en vecka och har snart 1000 kr! :) Kram

2009-07-17 @ 03:24:13
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0