Det här med...

Det här med kläder, det har ju i vissa fall blivit lite av statuspryl. Titta på tonåringar, inte alla men många. En tonåring jag känner säger att typ La Coste är mode.
Hmmm tänker jag, modet är väl ändå en modell av ett klädesplagg. Om det är inne med blå tenniströja så följer man ju modet likaväl med HM som Armani. Skillnaden ligger ju mkt i pris.
Visst nu ska ju inte jag dissa märkeskläder totalt, jag gillar dem också. Var bara ute efter att få tonåringen att förstå. Plus att då de inte har egen inkomst så får man och de, rätta munnen efter matsäcken.

Vad gillar jag för märken då? Ja jag är svag för rockiga märken typ Ed Hardy Affliction mm. Sedan är det ju inte fel med Armani.Tackar heller inte nej till Dolce Gabbana och Diesel, bägge har ju enormt rockiga jeans.  Sedan finns det ju märken jag har lite svårare för, p,g,a olika anledningar. Huvudsaken är ju i slutändan att man känner sig fräsch och självsäker i sina kläder.
Tur ändå att sommaren tillåter en viss brist på kläder, då är det bränna och utstrålning som får bjuda på första intrycket.
Dikk Bluball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0