Heaven and (or) hell!?

Tre maskulina män stod inför himmlens port. Efter att de levt varsitt innehållsrikt liv frågade så Sankte Per de tre männen. Nå mina söner vad har ni använt er kul till här i livet?
Något förvånade av frågan, så log den förste mannen och svarade ärligt. Till 99% har jag använt den till att kissa med och till 1% till att föröka mig med. Ok svarade Per och lyssnade till näste man. Han svarade: Ja du, till 80% har jag kissat med den och till 20% till att knulla med. Per log mot männen och lyssnade så till den tredje och sista mannen. Tredje mannen log nöjt och svarade: Till 95% har den fått skänka mig njutnng genom att knulla, till 5% har den fått uträtta mina behov. Sankte Per la armen om den tredje mannens hals och välkommnade honom in.
Den förste mannen harklade sig närvöst, han sa: Men Per? Jag har ju faktiskt levt efter min tro till dig och skött mig prickfritt i livet. Absolut sa Sankte Per, men ni vet det här är himmlen och inte någon JÄVLA pissoar.

He he en rolig historia, ja. Men om man tänker lite på inebörden i historian, så ska vi både män och kvinnor NJUTA av jorde livet. Inte PISSA bort livet på saker vi känner att vi måste men inte behöver.
Faktiskt lite som att sladda in på körrgårn med en cigg i munjipan en vinare i ena näven och en vacker kvinna under armen. Man dör kanske av utmattning eller förslitning. Men man har banne mig haft kul hela vägen.
Så nu till den viktiga frågan, Vad har ni fått eran KUK eller KUSSIMURRA till?

Dikk Bluball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0