Om detta är sant...

Ja då är det ju suveränt. Ang sex stånd sperma mm. Jag har läst på bloggar och i böcker mm. Jag har testat en del av dessa saker, tänker inte gå in på vad. Men kan förvissa mig om att det funkar.
Porrskådisar har ju att knulla lite som yrke, vilket gör att många funderar (även jag) hur gör de? Javad och hur det ser vi ju på diverse filmer, vissa mer smafulla än andra osv. Männen behöver ju ett kraftfullt stånd då det krävs och det gör det ju. Däri har jag då läst att Öl och rött kött hjälper dem, protein skall även då öka spermareserven. Så enligt mig måste ju även proteinet i köttet göra sitt till i positiv bemärkelse.
Selleri är något som även den ska påverka såsens mängd. Måste ju bero mkt på att selleri är vattenrikt och därav ökar på vätskan som de små rackarna simmar i. Oralsex är ju både gott skönt och lite poppis väl. Däri kan man läsa att exotisk frukt och saft ska bättra på smaken på både sås och kvinnans väta. Så att dricka mkt annanas juice och äta mycket melon mm är nog inte alls dumt för att ev öka på mängden avsugningar.
Vatten, vatten är ju bra både för kropp och snopp. Samma effekt som selleri lite. Plus att då det är dags så är man ju lite uthålligare. Uthålligheten ska ju även positivt påverkas av träning. Så efter akten, på med brallorna och gör en sväng på gymmet. Nä nu ska jag äta lite melon och knapra selleri.

Dikk Bluball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0