Fåår Man klaga? Bäähhää

Ja fan, spyr gärna galla och annat på detta företag. Har ni någonsin hört talas om att man inte får lov att ångra ett köp EFTER att man har provat den? Detta företag önskade att jag ångrade mig innan jag fått deras Tjänst. Sen att låsa fast kunder trots STORT missnöje. I längden måste ju det drabba dem själva. Jag hade ju t,ex aldrig skrivit detta om de hade förstått sitt enorma misstag, låtit mig gå och allt var ur världen. Sedan när jag ändå är igång, jag undrar verkligen om de behandlar Får under de lagar och förordningar som finns. De har verkligen lyckats inteligensbefria ett sånt fint djur som Fåret.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jag är en nattmänniska, haha XD Men jag designar webbsidor under dagarna, har bara extremt mycket energi tror jag - orkar vara vaken och sova så lite ^^

2009-11-01 @ 22:00:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: hej! Jag läser din blogg för att jag finner den både intressant och rolig - och män jag kikar på finns väl ingen gräns, en del är sexiga, heta pga sin insida en del av sitt yttre. Men talar vi utseende.. hm, 40 år, omkring :)

2009-11-08 @ 04:30:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0