Tele 2

Ja vad säger man? Ett företag som absolut INTE kan ha alla fåren i hagen eller skocken. Jag själv fick ju en sån "säljare" som knackade på min dörr. Min hund jagar bort rådjur men inte såna typer??!! Han erbjöd mig Bredband. Jag POÄNGTERAR för denne säljare att jag bl,a MÅSTE ha kvar mina E-mailadresser, som är bundna till en annan domän. Med ett leende svarar säljar-uschlingen: Det löser vi. Någonstans under denna session av jubelidiotserbjudande så frågas det ju om jag vill ha fast telefoni. NEJ tack jag ringer billigare än jag kommer att göra hos er.
Idag. Idag kan jag inte kolla min mail, det klarar de INTE av att lösa. Jag har dessutom sedan några dagar fått min telefon kopplad till detta Skitföretag. Tokig och uppskruvad som en polkagris ringer man ju. Ja visst jag får lov att beta telefonopperatör. Hallå?? Dumjävlar JAAG ska väl inte behöva göra denna beställning? Jo visst, den ka ju inte starta ett abbonemang. Nähä?? Men de kunde avsluta ett och ge mig ett nytt utan att jag bett om det.
Fortsättningsvis kommer jag att spy galla eller dela ut skrevsparkar då jag ser någon från detta företag. Men det är fanimig deras jobb att se till att jag ALDRIG möter någon.

ALDRIG MER TELE 2.

Kommentarer
Postat av: ssssss

haha mupp försäljare.

ja jag får väl försöka kirra det då.

2009-11-11 @ 10:56:17
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Simone

sV: Jag får väl gå och hämta en lapp typ, jag kan ingenting om det annat än man ska helst vara ensam och sina nuffror ;P

2009-11-11 @ 10:59:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0