Helikoptrar och roligt att knulla.

Spektakulärt sa man på nyheterna. Coolt var min reaktion, plus att jag funderade på om C,O sitter inne eller är fri. En av de få män som jag personligen tror skulle kunna göra en sån sak, rent intelektuellt. Konditions och kroppsmässigt är ju många som klipper, appropå det rackarns jag ska ju träna. Ska bli kul att höra vidare om detta rånet. Ja roligt att knulla!! Lite intressefångande men också en tråd in på hur bra vi egentligen mår av aktiviteten. Knullandet utsöndrar ju allt möjligt som får oss att må bra och ha mindre ont. Men också lycka, titta på kvinnor som pippar lite. Substitutet för oss penetrerande varelser blir ofta choklad, i choklad finns nämligen många av ämnena som knulla ger oss gratis. *ler*
Dikk Bluball

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tackar tackar :D

2009-09-27 @ 13:08:09
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0