Vem vill ha en egen måne?

Igår då jag åkte till jobbet, så slog det mig. 1969!! Wow fyrtio år sedan de påstås ha landat på månen. Tror ni att man har landat där? Skit nu i flaggan som vajjar osv, för det skulle den göra. Men är det inte otroligt att på fyrtio år har man inte landat någon fler gång. Det kan jag tycka är lite som att slå ett rekord. Tänk att någon skulle ta ett landburet hastighetsrekord, sedan försöker INGEN att slå det på fyrtio år.
Man gör ju såå stor affär av att fugelsang ska till rymden var gång. Jag menar har man varit på månen borde reaktionen bli mer: Å fan, ska han dit igen. Så för mig är det enormt konstigt att ingen fler har landat på fyrtio år.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ted vill ha en egen måne, hah.

2009-09-26 @ 14:27:45
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0