Borta match eller knulla snett.

Jag passar ju ibland på att läsa en del, bl,a kvälls och skvaller tidningar. Kanske mest för att man är nyfiken och vetgirig. Sedan något som lockar mig personligen väldigt mycket är de fräscha bilderna på kändisar.

Det som ändå stör mig allra mest, det är hur jävla mycket vi eller media vet om andras skit. Jesse james och Tiger woods. Media vet tydligen mer än deras egna fruar. Tidning nummer ett säger fem älskarinnor, tidning två säger fyra och tidning tre är uppe i elva älskarinnor.

Jag tvivlar inte en sekund på att de verkligen varit ute i fel hål och mummsat. MEN, det skulle inte förvåna mig att det är EN kvinna och alla de andra är eventuellt såna som tidigare seglat förbi dessa herrars liv, på ett eller annat sätt. Jag försvara inte otrohet men ifrågasätter hur jävla mycket vi vet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag är utan photoshop:(

2010-04-05 @ 11:16:52
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jessi Fox

vafan låt gubbarna vara tycker jag. även om dom har gjort bort sig.. förresten han jesse james är ruskigt het. hajar att folk inte kan hålla fingrarna i styr.



idag snöar det. var glad för att du bara fick regn.

2010-04-05 @ 13:14:58
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

jadu, det var en bra fråga..

2010-04-05 @ 14:19:22
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0