Favoritrepris???

Vad utgör ett perfekt blås jobb?
Ja jag törs påstå att de flesta män älskar att få ett blås jobb. Men vad är det som gör utförandet perfekt? Bland mina vänner pratas det mycket om att det är grymt skönt om hon kan ta "den" ända ner till roten. Jag personligen och säkert många kvinnor undrar lite varför. Det är ju så vitt jag vet toppen på "den" som ger mest effekt vid muntlig beröring.
Sedan är vi ju många män som upplevt kvinnan som tar "den" i munnen och bara rör huvudet i lemriktningen fram och åter. Sedan är det ju de som suger så pass att man tror toppen ska lossna. Det riktiga "suget" är för visso J******t skönt men väldigt jobbigt då man lätt blir svag i knäna. Tänder, nä tack inga tänder. Ja kanske försiktigt under kontrolerade former. Efter gym och jobb bör vi män nog ändå låta bli att fråga äns om vi får ett. Tvivlar starkt på att kvinnan finns som tycker om att ha en illa osande köttbit i sin mun.

Slutet gott allting gott. Ja det finns ju kvinnor som säger "alltid i munnen" men det är ju inget krav som ställs. Eller?
Upp till var och en, resan dit var ju otroligt skön. Vi får helt enkelt vara tacksamma och ge en hel del tillbaks. För i slutändan är nog de flesta blås jobb perfekta. Eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; kanske. :)

2010-04-07 @ 10:23:30
URL: http://ldg.blogg.se/
Postat av: simone

haha ja, svårt att avgöra från min synvinkel :P

2010-04-07 @ 10:42:38
URL: http://fattybom.se
Postat av: CLIP

Ah! Tack så mycket!:)

2010-04-07 @ 10:45:23
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0