Thomas Sabo.

Vem sa något om att det skulle vara fjolligt för en man att bära smycken? Inte om smyckena medför att man liknas vid en välbärgad hög/full Nikki sixx väl?
 Ta en titt på nåra smycken som enligt mig är långt ifrån fjolliga. Dödskallar tjurar motorcyklar mm. Jag älskar idén om dessa smycken. Man trodde ju bara att det var löjligt rika rockers som kunde beställa dödskalleringar i framförallt silver. Gild finns väl också men sabo är silver. Så ta fram rocker i era älskade pojkvänner, jag vet att de flesta vill ha en rocker i säng. Köp ett eller tjugo smycken av Sabo till honom. Love ya/Dikk

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Hehe jaa en liten kyckling ;) Hehe, nej. Jag har inte fått nått ägg ännu :) Jag o sambon köpte bara lite godis men inga ägg :o

2010-04-03 @ 12:42:35
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0