JAAAAAA!!!!! där satt den.

Den repliken kommer nog att höras även från min OS soffa, trots mitt bristande sportintresse. Men då kommer Miho Takagi (love you) och min lycka är gjord.
 

OS har inte ens börjat men japanska guldhoppet Miho Takagi har redan skapat stora rubriker. 15-åringen chockade övriga deltagare när hon dök upp i träningshallen iförd en gulddräkt med en stringtrosa väl synlig. Ja men visst var chocken positiv? Miho och jag kommer tillsammans att "komma" i mål. Samtidiit. Det kommer att bli så vackert. Fram för fler av dessa kläder så kommer även vi "normala" män med bara f***a i huvet också att villja se på sporten. Lättare dessutom att skyla i gämförelse med en P-våffla. (dessa P,n.)
Detta kommer att bli likt då mitt ex satt i soffan och tillsammans med Gunde stakade hon staven fram och tillbaka. Jag får nog öppna kategorin "sport" om detta håller i sig. Just nu hamnar den nog ändå i sex.


Kommentarer
Postat av: Dikk Bluball

Aaa nu funkar kommentaren där med.

2010-02-08 @ 15:32:55
URL: http://dikkbluball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0