THE SMUTS.

Igår satt jag på jobbet och fikade då jag kom på´t. Jag gick ju på strömsholm och utbildade mig till hästskötare. Vi hade mycket kul under den livsresan. En av grejjerna som var extra kul, nämde jag föresten att jag var snyggaste killen i klassen? Jo vi skulle ha en kadrillj tävling mellan klasserna. Min klass valde att göra ett program till Systrarna Graafs låt You got what i want baby. Jag plus två befann oss på marken utan häst. Alla tjejer var klädda i både söta och sexiga kläder. Jag då undrar ni?? Jo jag hade vita ridbyxor, chaps (handsydda. Tack Lollo), bar överkropp och en svart skinnväst. Till detta pryddes mitt skrev av en hemmagjord lösk*k. ALLA i publiken skrattade käkarna ur led och dessutom finns detta på film. Så är det någon som går eller ska gå på Strömsholm, fråga efter filmen. Tyvärr har bilden på min klädsel försvunnit. Annars hade jag gladeligen bjudit på den.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: jo, haha eyeball tatto är ju väldigt speciellt, känns väl så konstigt för att ma inte är van, undrar vad som kommer kännas konstigt om 50 år istället, man vänjer ju sig fort vid nya saker :)

2010-02-06 @ 14:58:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: EMS

Sanbitter det är en besk apertif :)

2010-02-06 @ 15:10:01
URL: http://ems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0