THE SMUTS.

Drömbarnvakten. Ja Dikk Bluball är en dröm att ha som barnvakt. Jag är snäll låter barnen vara uppe och framförallt, hos mig finns inga Tabun. Mi yngre bror, inte han som alltid råkar illa ut utan den andre. Kan kalla honom för Nikkenyfis. Jag och en polare blev då ombedda att vara hemma hos Nikke en kväll då mor ville roa sig kungligt. Så jag och min polare hyrde film, och ni känner ju Dikk. Tom Cruise fanns inte på kartan, här skulle ses porr. Fan måste jag va hemma och inte komma ut och pippa själv får man ju se på andra då de gör det jag helst vill göra. Kvällen fortlöpte utan större bravader. Blev väl lite "matleken" (kommer ett The smuts om det.) mm. Så när det skulle ses på film ville ju inte Nikke sova inte. Klart vi hade andra filmer också, men de hade vi sett nu. Så Nikke satt tyst som en mus i sin favoritfotölj, och tittade förundrat.
Senare satte vi oss vid köksbordet för att teckna, trots att jag inte kan ralade jag ner något figurliknande på ett papper. Dåå kom mor hem. Nikke hade somnat i sin Tripp trapp stol och där var nog kvällen slut.
Men!! morgonen efter var värre. Då min mor frågade vad vi såg för film. Ja Top gun. Svarade jag. Så kommer följdfrågan: Stoppar de någons Snopp i munnen där?
Nikke hade skvallrat. Men min mor skrattade gott åt händelsen och berättar mest för andra om hur Nikke hade somnat vid köksbordet.

Kommentarer
Postat av: simone

haha nej stackars liten :P

2010-02-08 @ 15:06:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Grymt bra tips! Det ska jag spana in - tack! :)

2010-02-08 @ 15:30:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Sv: Okej trevligt trevligt!:) Joo jag har ju de;) Spelar du biljard?

2010-02-08 @ 17:11:32
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jasså vilken är den andra rockbibeln då?;)

2010-02-08 @ 17:14:41
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0