THE SMUTS.

Då jag gjorde lumpen. Ja jag låg inne sköt med k-pist och träffade människor. Idag kommer man ju mest ihåg de delar som var roliga. Visst minns man väl även då serganten kallade mig för kärring då jag hade långt hår osv. Men detta hände sig under det vi kallade för tältveckan.
Kvicksilvret pendlade mellan 25 och 30 minusgrader, kanske inte den mest romantiska tältvistelse jag gjort. Men å andra sidan, elva grappar får en knappast på något vidare snuskigt humör heller. Vi i vårt tält frågade vårt befäl om inte vi kunde få lov att lägga en lösplugg i granntältets kamin. ICKE!! blev svaret. Chockad? Nä. Befälet lät oss istället veta att om man lägger en burk leverpastej i kaminen blir det roligt. Sagt och gjort, det small något ända in i h-vete. Aska och glöd i hela tältet. Så gott vi sov i kylan sedan.

Kommentarer
Postat av: Plutten

Svar; Alla har vi våra drömmar, mer eller mindre snuskiga. Även relaterat till tattoos där! Jag vill ha en metalinspirerad pinuppa på ryggen eller sidan av magen. Det vore ball;)

2010-02-12 @ 20:34:52
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0