Tråkig helg.

Ja nu är det ju inte det jag önskar er, men min är det. Jag avskyr mer eller mindre att måsta arbeta en lördag. Visst arbets moral villja och allt det där. Men de som säger så, lever de för att arbeta? Finns det egentligen något mer befängt att arbeta? Har ni tänkt på att de flesta av oss arbetar i princip bara för att överleva, andra för att lysa upp sin pension. Men alla våra chefer då? De låter oss alla arbeta för att lysa upp deras liv. Jag lever för att leva. Tänk egentligen om vi skulle kunna backa åtminstonde en aning från denna pengahysteri som råder. Mera byten av mat och tjänster. I längden skulle vi må bättre. Sedan när det kommer till just pengar. Kollar man upp hur mkt pengar alla världen över äger, så ser man snart att såå många kontanta medel finns inte. Hur går detta ihop?

Kommentarer
Postat av: Plutten

Det är sjukt...själv arbetar man för att överleva...och inte fan är det skoj inte! När man vet att andra har pengar över, och vi har knappt ens så det räcker med mat månaden ut. Sinnessjukt!

2010-02-12 @ 19:11:07
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ;)

2010-02-12 @ 19:25:22
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0