60 saker du undrade om Dikk.

1. Hur gammal är du om fem år? Ja du, lägg på fem år på den ålder jag ser ut att vara i nu. Stämmer garanterat.

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jag behövde bara en halvtimma. He he, nä men Anki tror jag.

 

3. Hur lång är du? Frågar du Dikk eller hans bäste vän? Dikk är 170, hans vän 187. Ha ha ha

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jennas hämd. Eller var det Jane Bomb.

 

5. Vem ringde du senast? Det var nog Göran.

 

6. Vem ringde dig senast? Tror starkt att Anki ringde.

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jag ska **** din stora *** (Jag ska (köra) din stora (bmw).)

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms är väl lättast att skicka?

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De var skilda då min far gick bort. R.I.P

 

10. När såg du senast din mamma? I julhelgen.

 

11. Vilken ögonfärg har du? Alla tre är bruna.

 

12. När vaknade du i dag? Tjo hopp, Min bäste vän stod upp vid 7.

 

13. Vilken är din favoritjulsång? Vintersaga tror jag den heter.

 

14. Vilken är din favoritplats? Jag står helst bakom. Men visst i soffan går också.

 

15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus en kall vinterdag, utrustningen krymper då.

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag sitter nog här. He he. Nä du jag hoppas väl på Los angeles eller spanien.

 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mitt kvällsstånd.

 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hells bitches.

 

19. Hur stor är din säng? Du kan vara lugn, du ryms du med.

 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Är inte alla bärbara? Man bär dem bara olika långt av fri villja.

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Klä på sig för att sova? Nä absolut inte, man kan ju gå miste om godis.

 

22. Hur många kuddar har du i sängen? En till mig och en till dig.

 

23. Hur många landskap har du bott i? Tre om jag minns rätt.

 

24. Vilka städer har du bott i? Har alltid bott utanför städer.

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? När då? Vid sex, inget av dem. Utomhus, räcker med att ligga på en filt.

 

26. Är du social? Vad tycker du?

 

27. Vilken är din favoritglass? Tip top. 

 

28. Vilken är din favoritefterrätt? Tänk på att du frågar Dikk Bluball. Finns bara EN värdig efterrätt.

 

29. Tycker du om kinamat? Ja med lis.

 

30. Tycker du om kaffe? Ja visst. Var nog rätt tidig med att börga med kaffe. Fast oskulden rök innan på tåren.

 

31. Vad dricker du till frukost? Dricker? Vodka!!! Nä jag äter gröt. Fast Champagne frukost är aldrig fel.

 

32. Sover du på någon särskild sida? Högersovad är jag, Ptv och höger händt.

 

33. Kan du spela poker? Har du pengar du vill bli av med?

 

34. Tycker du om att mysa/kela? Detta är Dikk Bluball.

 

35. Är du en beroendemänniska? Av njutning kanske.

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä tack och lov. I annat fall hade ju han/hon inte kunnat komma till mig med presenter.

 

37. Vill du ha barn? Har du något över? Eller du vill att jag ger dig?

 

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja visst kan jag det. Ske ru fåle mä opp på gälla å bronn?

 

39. Har du någonsin åkt ambulans? När min haka delades i två så blev det en tur. Men ryktet säger att jag gick två mil till fots.

 

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassängen tar ju mindre plats. Men som ni vet blir det ju en badtunna.

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vin kvinnor och sång.

 

42. Äger du dyrbara smycken? Inte allt för många.

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj. 2 1/2 män är ju kul.

 

44. Kan du rulla med tungan? Lägg dig ner ska jag visa.

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Stefan kanske om man inte räknar mig.

 

46. Sover du med gosedjur? Nä med kvinnor.

 

47. Vad har du för ringsignal? SMS för dig som inte vågar prata.

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ett par jeans om jag minns rätt.

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?  Jävla fråga, mitt ollon har en tendens till rött. Men visst en knapp på fjärren.

 

50. Kan du byta olja på bilen? Behöver du hjälp?

 

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, de hann aldrig ikapp.

 

52. Vilken var den senaste boken du läste? Tommyland tror jag.

 

53. Läser du dagstidningen? Text tv och internet.

 

54. Prenumererar du på någon veckotidning? DAX he he

 

55. Dansar du i bilen? I bilen??

 

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock kanalen.

 

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett vintips

 

58. När var du i kyrkan senast? Mormors begravning.

 

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Sexigast var nog Bibbi.

 

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka, 25 minusgrader.

 

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Sv: det är det jag har! XD

2010-01-17 @ 23:53:24
URL: http://evlj.blogg.se/
Postat av: Rebban

tyvär kom du inte med i tävlingen denna månad kram

2010-01-18 @ 01:03:12
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0