Att ljuga = vinst.

Ljug dig till saker och framgång. Jag har fått erfara från fler än ett företag nu, att ljuga ska man inte skämmas över att göra. Lögner ger dig mängder av fördelar. Så allt vad din mamma sa om att ljuga är fel. Grabbar tänk vilka grejjer ni skulle uppleva om ni möter en läcker brud. Ni hävdar då att om ni inte får sex eller blåsjobb var fjärde timma så dör ni. Har alltid funkat för mig. He he. Tjejer! Om ni säger att ni är dödligt allergisk mot t,ex sperma, tänk vilka svalkrav ni skulle slippa. Och hur ofta killen frivilligt drar på sig en kondom. Ja det finns mängder med fördelar med att ljuga. Ni kan säkert själva komma på mängder med fördelar. Jag är ju lite trångsynt och tänker enbart på sex he he. Det lärde min mamma mig att man inte bara ska tänka på. Så ibland tänker jag även på fransk massage. Så jag lär mig.

Kommentarer
Postat av: Madicken

HAHHAH så sant! Jag ska börja köra med det! Om jag inte får ett ligg varje dag kommer jag att dö. :D

2010-01-11 @ 12:41:21
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

SV: Haha, tack. Vad gullig du är! Vi blir så glada!

2010-01-11 @ 12:54:07
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Eller varför inte säga "Jag är inte intresserad av dig grabbhalva, jag är flata!".. det får oftast killar att vända på klacken. Så tjejer som läser det här, dra det om ni inte blir av med nån kille på krogen. Men jag är flata 24/7 utan att ljuga..tack och lov!

2010-01-11 @ 14:02:24
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0