I need to be a bilionair.

Japps ser ju det då jag tänker på saker jag vill ha. Förutom stor ståfräs vackra kvinnor och Lambon.
Riktigt fina deoderanter och pafymer. Inte för att dyrt är bättre utan för att de faktiskt uktar fantastiskt. vinnor älskar ju välhängda väldoftande män. Ska då inte jag ha rätten att få lukta så gott. Klart.
Med tanke på att folk ofta gissar min ålder ca 12 år yngre än verklighete bör jag ju se rätt bra ut, he he. Men någon exclusiv ansiktskräm är ju heller inte fel.
Tänk om de då gissar mig ännu yngre. Älskar ju att få komplimanger, vem gör inte det. Ja nog finns mycket dyrt man vill ha. Mmm nu kom jag ju på det också, goda drycker.
Det är ju faktiskt gott att ligga på topp. Trot att det kostar. Budget eller inte men visst är det lite dyrare en lite lyxigare och bätre känsla. Nästan oavsett vad det gäller. Man får helt enkelt bli miljardär ist för miljonär. Eller vad tycker du??

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Sv: jafan! :D

2010-01-09 @ 20:15:06
URL: http://evlj.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hihi ;)

Nej trea i första klassen, sen ett stopp på sista hindret i andra klassen. Fick skit stressig framridning för funktionärerna krångla typ, så hon hade nog lite mjöklsyra i baken, men men , sånt händer!

2010-01-09 @ 20:21:03
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0