Spa

Jag som är en man som älskar njutningar. Dyrt vin champagne vackra kvinnor och förmodligen dyra cigarrer. Nja det sista ska man kanske inte prova då man varit rökfri såå länge. Men jag har alltid drömt om att besöka ett spa. Trots min fabläs för njutning så har jag inte lyckats. Men då var det en kompis som berättade att det nog kunde kännas lite bortkastat. Varför då frågar man ju nyfiken som man är. Så berättade han då. Kort och gott då man går till en finare bordell eller ett spa, är det nästan likvärdigt. Skillnaden ligger i att massagen på bordellen har ett lyckligt slut, och lyckliga slut vill man ju ha.

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Tack! :) Ja det klart vi ska! :D

2010-01-02 @ 11:29:16
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: alltid bra med tips =)

2010-01-02 @ 11:35:45
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0