Vinn en natt med Dikk Bluball....

Tjoho eller tjofräs. Slappardag inget sex eller annat jobbigt. Hah!!! Sex är aldrig jobbigt för en man. Minns då jag körde tre spinning pass efter varandra. Fem minuter tog det sedan var Dikk sugen på sex igen.
Körde ett härligt pass idag på morgonen. Innehållet bestod av styrketräning baksida överkropp. Plus mage (alltid). Värmed upp med femton minuter Crosstraining, och avslutade med fyrtiofem minuter. Härligt.
Sedan satt jag här och funderade på Smutsen (The Dirt) ja min smuts då. När jag var ännu yngre än vad jag är nu, så blev jag på en dans bjuden på "en jävel". En jävel består oftast där jag kommer ifrån, en till två rejäla klunkar hembränd sprit. Som man alltid svarar då något är gratis, Självklart. Bagaget på en amazon öppnades och därstod den, Spriten. Två rostfria hinkar fulla med sprit och barr. Men med stadiga händer så greppade man en av hinkarna och tog sig "en jävel". Kanske blir det ett helt inägg innehållande "SMUTS" a´la Dikk Bluball.

Rubriken?? Jag fick dig att läsa, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

så mkt (A)

2010-01-23 @ 19:16:52
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: EMS

SV: jo, simpsons är great (Y)

2010-01-23 @ 19:25:50
URL: http://ems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0