Frippa, Frisyr, Frilla.

Frisyrer ja, snygga sexiga intima och icke-frisyrer. När jag var i övre tonåren hade jag långt hår. Synd att jag inte hade någon bild kvar. Men det sträckte sig nog ner mot halva ryggen. Sedan att jag är väldigt mörk gjorde ig ju bara hetare. He he. Intimfrisyrer, ja där är vi nog väldigt många (rätta mig om jag har fel) som har dålig fantasi och kör rakat. Visst ingen har klagat, men ibland funderar man ju på om man skulle "prova" något nytt. Finns väl några kvinnor som kör landningsbana eller mohawk.
  Sedan blev jag ju äldre och använde mig utav en ickefrisyr, s,k rakat. Jag rakade mig ända ner till hyvelnivå. Förlitade mig på den frippan i över tio år. Så för några år sedan skaffade jag mig lite hår igen. Och i nuläget är det på väg att bli en mkt manipulerad variant av knullrufs.
 Skulle mkt väl kunna tänka mig typ den frisyr som herr Pitt har här. Kanonbra film i övrigt. Vilka frisyrer gillar och har ni???

Kommentarer
Postat av: Johana

aa verkligen!

tog svarta, för jag är en perosn som alltid skitar ner mina skor mkt, ville ha vita :P

2010-03-11 @ 10:55:16
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja jag hoppas också jag lyckas. men ibland undrar man ju om det är värt det :P har fått finnar som en tok och gått upp åtta kg. woho! :P



2010-03-11 @ 11:18:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ackelina

Sv; Ja man kan ju hoppas men det tror jag inte han gör tyvärr. Han är jättelycklig med sin flickvän och dem är perfekta tsm vad det verkar :) Och jag orkar inte veta i flera år liksom. :)

2010-03-11 @ 11:34:22
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0