JÄVLA INTERNETJÄTTAR!!!

Tack vare stora företags enorma handlingsförlamning dumhet och idiotiska sätt att behandla folk, så har jag missat min kontakt med er mina vänner. Vi har så mycket SMUTS Veckans vintips och sexuellt Dikk dravell att ta igen. Hav förtröstan, Dikk bjuder snart på sig själv (och sin bror) igen.
Ni som hängt med ett tag vet att detta handlar om Tele 2. Tack Tele 2 ni har lärt mig att HAT är enormt jobbigt för såväl omgivning och sexliv. Jag hoppas så ivinnerligt väl att min lilla betydelselösa blogg får detta företag att tappa minst hundra kunder. I tre dagar kommer jag att fira för var tionde som hoppar av.

Nog om detta. Håll bara era ögon öppna nu så kommer jag åter. Puss på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0