THE SMUTS.

Då jag var yngre var jag enormt faschinerad av knivar. Samlade på knivar. Täljde hackade och kastade dem, ja fast inte på någon jag känner. En gång fick jag ett stolt uppdrag, att hacka potatis till våra grisar. Mina ögon lös av stolthet då jag visste jag skulle få använda, KNIV!!
Sagt och gjort där satt jag med kniven och hackade, i skräddarställning. Tjoopp, hoppsan!! Kniven spets hackade jag in i mitt lår. Men jag låtsades inte om något utan drog ut kniven och hackade försiktigt vidare.

Timmar senare då jag kom in till min farmor och skulle ta ett bad. Då hon tog mina byxor och blev aldeless röd om händerna. Ja då förstod hon att mitt lår gått samma öde som potatisen till mötes. Därav och lite till så är jag en ärrad man idag. Men en man utan ärr har inte levt...

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

aj aj aj då.... Jävlar va ont de lät

2010-03-10 @ 20:44:50
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket - det var precis därför jag la ut den gamla videobloggen, då hade jag precis gett mig ut i bloggvärlden, kul att se förändringen ett år tillbaka och nu :)

2010-03-11 @ 09:37:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0