Enormt effektivt.

Bränna kalorier/fett? Jag har hittat ett enormt effektivt sätt. Jag använder ofta crosstrainer på gymmet, både som uppvärmning och cardioträning.
Ställ in maskinen på läge Manual. Ett jämnt motstånd som du klarar av att hålla i ca 30minuter eller längre. Själv kör jag ofta på motstånd 10. Hållen bestämd fart t,ex alltid över 5,0strides/min. Se till att steglängden (stridelength) är över 600. Med dessa inställningar förbränner jag i princip 300 kalorier och har en bra abetspuls.

Ett manligt resultat, jag vet ni har sett bilden förr men jag gissar att den inte är fy skam att titta på, eller??
Ja ni ser ju själva resultaten talar för sig själva. Väldigt välkommet på beachen vill jag lova. Frågor??? Bra träna på och må bra. Puss ya all.

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- jag svarar på kommentarer och kollar tv:)Själv?

2010-05-09 @ 21:43:59
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0